Just nu är jag överlycklig över massa saker

1. Jag kommer få tillbaka 2100kr i skatteåterbäringen. Okej inte supermkt, men jag trodde jag skulle behöva betala tillbaka. Så jag är glad! Blir perfekt till utlandsresan i sommar!
2. Jag har tagit på mig att jobba en massa istället för att byta bort en massa pass. En bra början :)
3. Våren är här och man kan inte bli mer lycklig än jag när solen lyser i ögnen och jag ÄNTLIGEN kan ha på mig min skinnjacka!!!!!
4. Skolan är snart slut. Ca 9veckor kvar innan den bästa dagen i mitt liv kommer
5. (Vilket egentligen borde stå först men siffrorna har ingen betydelse för vad som gör mig gladast) MIN KUSIN, BÄSTAVÄN, MIN KVINNA kommer på måndag! Som jag saknat henne!

Dessutom har jag kommit på att Carina Berg är min förebild och Idol.
Det är som henne man vill va! Det går inte att beskriva hur bra och söt hon faktiskt är!

Nu ska jag sätta mig i soffan och äta chips&dipp, för det är jag beroeende av :)

/A



Kommentarer
Postat av: kim!

men Amanda, du vet väl att man inte får dom pengarna förens efter midsommar?

2009-04-05 @ 01:20:56
Postat av: Carina

nio veckor kvar innan den bästa dagen kommer, och tills du akn börja räkna ned till massa fler bästa dagar i ditt liv, way.

2009-04-05 @ 17:34:58
URL: http://carre92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0