Tradera

Det jobbigaste med Tradera är att man kanske inte alls får tex. det där plagget som man verkligen dreglat efter och SKA ha till varje pris!... Ja, nästan i varje alla fall. Detta hände mig i torsdags morse 8.04. Fast saliven rann redan två dagar innan de. För det var då jag hitta den sjukt snygga klänningen som jag bara ville ha och som jag så självsäkert trodde att jag skulle få. (glömde som bort att det var tradera jag kolla på, haha) 07.50 i torsdags morse satt jag fast klistrad vid datorn och väntade på att alla bud skulle vara över så dom kunde skicka hem MIN klänning så fort som möjligt. MEN en liten jävel som oxå så gärna ville ha den lilla "sjöjugfrusklänningen"  börja lägga så höga bud att en liten varningsklocka ringde i mitt huvud som sa " STOPP AMANDA, STOPP STOPP STOPP!!!" Sådär sluta den Catfighten...
Men min lilla drömbubbla där jag  har på mig klänningen så stolt, försvinner inte lika fort som den kom.


Nej, man glömmer aldrig sin drömklänning så lätt.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0