Grannjävlar!!!

Alltså vad ska jag göra? Det är en hund som skäller konstant varje dag! OCH på natten ibland! Det är så fruktansvärt irriterande att höra hundjäveln hela jävla tiden!!! Älskar hundar och djur av alla möjliga slag, men den här är fan sjukt jobbig! Samtidigt som den gör mig förbannad så tycker jag riktigt synd om den! Antingen är den själv otroligt ofta eller så behandlas den inge bra. Den skulle aldrig skälla så mycket annars! Men det störigaste av allt är att jag inte vet vart den bor. Inte vägg i vägg i alla fall, utan det är antingen under mig eller ovanför mig. Om man ska ha hund i lägenhet får den väl inte skälla såhär mycket!? Vad ska jag göra, jag håller på att bli tokig snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0