Julklappar

Snart är alla klappar köpta och det känns rätt så skönt! MEN Simons present är kvar och jag har absolut ingen aning om vad jag ska köpa till han. Och tvärtom. Egentligen så tycke jag att det är lite konstigt att vi båda har svårt att komma på vad vi ska ge varandra. Vi har ju ändå varit tillsammans i 2.4 år! Borde inte vi känna varandra vid det här laget? Jo. Och det gör vi, men han är så krääääsen och oseriös när man frågar vad han önskar sig! Tönt! :)
Min önskelista:

♥ Hudprodukter från Sensai
♥ Träningskort
♥ Parfymen Escada
Presentkort
♥ Pengar



Kommentarer
Postat av: sara

Jag och Stefan har ju varit tillsammans i snart 5 år och vi vet ändå inte vad vi ska ge varandra! Fast hade jag haft obegränsat med pengar hade jag väl haft lättare att komma på ;) Så varje kväll frågar vi varandra vad vi önskar oss, och vi kan inte ge varandra bra svar, haha!

2009-12-03 @ 22:21:44
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0