Hur fan hamna jag här?

"Jo, även jag har fått för mig att skaffa en blogg" För det e väl de man börjar med att skriva då man skaffat en blogg? Så jag tror jag är inne på rätt spår : )

För det första undrar jag egentligen varför jag har skaffat mig en blogg? Det är ju inte dirket nått nytt så jag lär nog dessutom ha varit den sista som skaffat blogg. Tycker att det känns onödigt...men ganska spännande ändå, såklart! Men jag menar, jag kommer ju aldrig kunna skriva fullt ut hur jag känner. Det går inte. Nej, en sån är inte jag. Kanske därför jag har min dagbok som ligger här hemma... och jag tror den till och med har börjat damma!
Det är skönt att skriva någonstans och förklara hur man känner utan att bli dömd.
 Själv är jag dålig på att läsa andras bloggar, tyvärr! Fast jag är nog ganska duktig på att läsa bloggar där skrivaren har vänt sig helt ut och in och öppnat sitt hjärta! Det tycker jag är modigt! Och väldigt intressant att läsa. Kanske därför det tagit mig så långtid att skaffa mig en blogg, för jag brukar vara duktig på att se negativa saker före det positiva. Sen har tanken slagit mig många gånger "vem kommer att läsa min blogg om jag inte skriver nått super intressant som avslöjar mig själv"  man måste nog vara som Blondinbella om man ska lyckas innom bloggandet, skriva om saker som gör folk upprörda eller helt enket skriva något dumt om någon eller helt enkelt bara vara helt blåst! Då tror jag att man lyckas så att folk total fastnar i ens blogg! För man vill ju trotts allt att någon ska läsa ens blogg, man vill ju inte skriva för ingen. Fast om ingen läser min blogg så är Molgan varmt välkommen! Jag tror att han är en bra vän! : )
 Men nu får ni ta det som det är. Jag är jag och jag öppnar mig icke! haha!  Fast vem vet, det kan ju faktiskt hända.


/Amanda






Kommentarer
Postat av: carriz

Välkommen amanda:D haha.

Jag kommer å läsa din blogg;) <3

2009-01-21 @ 22:45:47
URL: http://carolinegrinde.blogg.se/
Postat av: c

jag lovar att läsa hihi

2009-01-22 @ 22:23:41
URL: http://carre92.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha sötiss mantuss =) jag ska läsa, lovar;)<3

2009-01-26 @ 16:39:53
URL: http://ericathunell.blogg.se/
Postat av: towan

hahah du har mkt tankar i ditt lilla huvud mandis;) men jag kommer läsa din blogg, var så säker. och jag är icke en av dom som intresserar mig av blondinbellas blogg:D puss på dig

2009-01-29 @ 14:58:29
URL: http://johnsontowe.blogg.se/
Postat av: c

Ska vi testa blogga fler än en gång? :)

2009-01-29 @ 22:47:22
URL: http://carre92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0