Början på något nytt


I morgon är det en vecka sedan jag tog studenten. Jag känner faktiskt ingen tomhet, utan bara lättnad.
För jag klarade mig igenom de sista 3 skolåren. För vissa är skolan enkelt och för andra mindre enkelt. Och för mig ha det varit mindre enkelt. Jag har varken svårt för att läsa eller att skriva, men jag har svårare att ta in saker, jag måste tex sitta extra länge med saker för att jag ska klara det. Men givetvis beror det ju på vilket ämne det är. Skolan har aldrig varit min grej, även om jag aldrig gett upp. När jag suttit och tänkt på folk som hoppat av skolan, av många olika anledningar, blir jag stolt över mig själv, för jag klara det faktiskt.

                            

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig älskade MAndis!<3

2009-06-13 @ 17:32:06
URL: http://ethunell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0