En vanlig Måndag, men utan Simon.

Prata en stund med min fina kusin idag. Underbart, älskar att prata med henne. Jag får ut så mkt av våra samtal!
 En vän som hon borde alla ha :)

Är hemma själv tills på onsdag också, jättekul. Hmm.
Längtar tills på onsdag i all fall! Och mest tills på torsdag, för då blir det sthlm för våran del.
Det ska bli så otroligt skönt!

Jobba i alla fall tredjedagen i rad nu, inge jobbigt visserligen, men det är nog jobbigt för att vara jag.
Fick den roligaste uppgiften jag fått på länge och det var att krypa in bakom babymathyllorna och plocka fram allt som hade åkt bakom. Jag lasta ut och Danne tog emot. Ibland är det roligat att vara liten.
Hade varit ganska skönt att fått varit kvar där bakom ett tag, typ bara få lägga sig ner och ta det lite lugnt. Kolla på alla fötter som nästan springer genom butiken av stress och kanske till och med få säga "Booouh" när någon böjer sig ner för att hämta någonting.Då hade jag skrattat gott! :)


Va stark.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0