Robinson 2009

Okej, igår var det Robinson finalen och jag och Simon körde på webtv för att se lite senare. MEN TV4 visar alltid vem som åker ut innan man ens hunnit kolla på det, och igår tog jag det stora beslutet " Jag kollar " eftersom att någon måste ju trycka fram programet. Jag blev så arg när jag jag såg att Ellenor vann! Men eftersom att Simon inte visste något så fick jag hålla masken. Ellenor var den minst värdiga vinnaren av allihop! Hon gled på en räkmacka heela robinson. Och själv trodde hon att hon var så himla bra. Något jag störde mig mest på var när hon satt i finalen och smöra för deltagarna som åkt ut och skulle låta så himla vuxen och mogen. Och Angela gjorde mig bara äcklad av sina fula miner som hon gjorde då någon prata. Då hon prata om Nina och sa att hon hade kört ett fult spel vart jag så jäkla arg! Alla som söker till robinson måste ju förstå att allt går ut på pakter och spel. Men hon fatta ingenting hon. Från första stunden har jag hållt på Jarmo & Erik Billig, och mot slutet var även Anna en värdig vinnare.

Det dåligaste av allt i årets robinson var att vinnaren RÖSTADES fram av dom gamla BITTRA DELTAGARNA! Men huur dåligt är inte de då?? Vinnaren av robinson ska inte röstas fram, och framför allt inte av de gamla bittra deltagarna! Utan det ska görs riktigt med en tävling! För hade det varit en tävling då hade aldrig Ellenor vunnit eftersom att hon är så otroligt dålig! Nej för då hade ju Anna eller Jarmo vunnit, dom två värdiga vinnarna! Skulle kunna skriva hur långt som helst men det skulle ingen orka läsa.

Förresten, jag skulle vilja ha Jarmo som morfar, fatta va mysigt! :)

GO JARMO & ANNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0