Det vackraste komplimangerna i mitt liv :)

Därför jag sällan går utan smink till jobbet är för att jag ofta får höra att jag ser trött eller sliten ut, haha! Härliga "komplimanger" till en tjej på 19år! Trött kan jag förstå eftersom att ögonen inte blir lika framhävda utan smink. Men sliten? Hur kan jag som är så ung redan se sliten ut? Jag jobbar inte ihjäl mig och jag går inte i skola. Kan det vara mina tankar och funderingar som får mig att bli trött och se lite sliten ut? Eller för att jag är uppe sent om kvällarna? Jag tror att det är kombinationen. Japp. Fast sen var det ju faktiskt så att han som sa att jag såg sliten ut meeena att jag såg lite trött ut bara, så jag får väl hoppas de.

Nu 00.52 ska jag gå och hålla Simon sällskap och döda lite folk på GTA 4

Kommentarer
Postat av: Anna

haha! i somras när jag jobbade mkt på coop så orkade jag inte heller ha smink några dagar, och då kom det på samma dag en tant och en invandrar man som ba "gud vad du ser sliten ut". SKJYSST! exakt det man vill höra. hade lust o säga åt han "ja det är pga er jävla kunder som inte har någon respekt för oss som jobbar här!" suck. haha

2009-11-10 @ 10:53:47
Postat av: Amanda

Hahaha! shit! Kunder dessutom! Man ska typ säga då " aah du ser inte så fräsch ut du heller ska jag säga dig" men då går dom väl till chefen ;)

2009-11-10 @ 16:50:25
Postat av: sara

JAg tycker att du är söt utan smink men visst ser man tröttare ut utan mascara osv :) Men det är sååå skönt att vara utan ibland!

2009-11-10 @ 23:36:05
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0