BÄSTA FILMEN

Det går inte att beskriva med ord hur bra filmen var igår! Det går verkligen inte! Jag börja gråta efter bara några minuter efter att filmen börjat, sen grät jag genom hela filmen princip. Jag hade köpt den största popcornlådan för jag visste att jag skulle behöva ha något genom hela filmen. Men vet ni, jag tokåt innan jag ens hade börjat och sen kunde jag inte äta något mer. Inte för att jag var mätt eller så, utan för att jag bara grät och var helt uppe i filmen. Jag var Bella. Sååååå bra var den!!! I bilen påväg hem satt alla och diskutera om filmen, men jag kunde inte. Jag satt bara tyst. Filmen fanns fortfarande så djupt "inom" mig att jag bara skulle börja gråta. Bästa filmen jag sett! Verkligen! Ingen annan film kommer att kunna slå denna film! Förutom resten av twiligtfilmerna ;) SE DEN!

ÅÅÅH JAG VILL JU VARA BELLA & VARA IHOP MED EDWARD! JAG VILL OCKSÅ VARA MED I SAGAN!  :(

JAG HOPPAS DOM ÄR IHOP PÅ RIKTIGT, HIHI!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tyvärr, såg att dom inte var de!

2009-11-23 @ 14:06:03
Postat av: Anonym

tyvärr, såg att dom inte var de!

2009-11-23 @ 14:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0