En dag när jag blir stor

Kom nyss hemifrån Martina & Andreas. Blev idol och popcorn. Jag tycker popcorn är jättetråkigt och endast ska ätas på bio! Men idag var jag faktiskt sugen på poppis :) (Intressant? Jaa såklart! ; ) Erik åkte inte ut så det var toppen! Han är ganska söt förresten!
På bussen hem börja jag tänka på vad jag ska göra av mitt liv. Vad ska jag bli? Vad vill jag göra? Hur ska jag lyckas? Det är fan svårt. Jag tänker inte vara kvar på Ica, jag vill förmodligen jobba med djur (fööörmodligen eftersom att jag älskar djur och skulle kunna göra allt för dom). Dom är söt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, nej jag föder inte barn än, tyvärr! Min data har gått sönder så nu lånad jag en, därför jag inte skrivit ;)

2009-11-22 @ 20:35:20
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0