Lång & Tungdag. En begravning.

Uh, jag är så trött. Ögonen svider och kroppen känner sig en aningen nerstämd. Jag vill faktiskt bara gå och lägga mig just nu. Men eftersom att Simon köpt hem chips och massa så vill jag hålla mig vaken och titta på film. Hela dagen har bestått av onda klumpar i magen och blöta ögon. Var på begravning idag. Flickan var lika gammal som mig, och dom hade satt upp ett jättefint bildspel med musik som hon lyssna på (bla. Kent). Jag klara inte av sånt. Det var en fruktansvärt jobbig begravning. Men fin!

Jag blev glad då du ringde mig idag. Jag vill finnas för dig

Kommentarer
Postat av: sara

Som det ser ut nu så får vi nog vänta tills dagen efter premiären. Finnas inga lediga platser och jag kan ju inte boka så här långt i förväg heller. Å vadå för midnattsvisning? Hittade ingen sån....



Stackare! Det är fan skitjobbigt sånt där :/

2009-11-07 @ 10:45:01
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: you know who

alltid glad över att du är min vän, lite extra i dessa tider. men som vi sa ända sen vi va rätt små "vi kommer nog kunna dricka te o snacka som vanlig även när vi är 40".

2009-11-08 @ 10:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0