Dags att vakna till liv.

Nu har det varit en rätt död blogg dom senaste dagarna, men dagarna har verkligen inte varit döda, utan otroligt händelserik! Som sagt så kom Emmy med flyget i lördags och sen dess har det hänt grejer hela tiden! Härligt! I söndags åkte vi hastigt upp till Huså för att träffa mamma och allihopa, och kom hem idag. Det blev, fika, lunchmys, barnpassning, varit hos doktorn, träffat farmor & farfar samt mormor & morfar. Det har varit väldigt intensiva dagar, men det tycker jag om, och ännu fler kommer det ju att bli eftersom att Emmy stannar enda tills på söndag ;)

Dessutom så sa doktorn att han trodde att jag hade astma (eftersom att jag gick dit för att kolla upp min hosta). Det kändes ju inte lika roligt, men eftersom att både min pappa och farmor har astma så förvånar det ju mig egentligen inte. Bara vänta och se tills jag gör testerna.



Kommentarer
Postat av: Linis :)

ååh, vad jobbigt med astma :( Men vad skönt att du varit till doktorn och så iaf, så du kan få någon meducin :) Saknar dig fislisa! <3

2009-10-29 @ 11:15:53
URL: http://liinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0