Dammsuga eller sopa?

Alltså det är heeeeelt otroligt vad jag hatar våran dammsugare!
En dag bestämde den sig för att bara falla ihop. Ja, alla delar har liksom glidit isär och jag får seriöst inte ihop den igen! Dessutom gav ett hjul upp och trilla av. Så våran dammsugare är enbent och förfallen. Simon sa SÅKLART " Amen, du måste ju ha tappat den, annars skulle den inte se ut sådär" Men vad tror han om mig egentligen, det är nämligen heeemskt sällan som jag lyfter den där skithögen. Endast några cm när man ska lyfta upp den någonstans. Men det är inte direkt att jag står och styrketränar med den. Hm! Nu får man börja sopa. Jag vill inte köpa någon och jag vill heller inte önska mig någon ny dammsugare. Båda delarna är så tråkigt. Men jag antar att jag någon dag kommer att inse att jag inte kommer orka sopa i resten av mitt liv.


SKITHÖG!!!

Kommentarer
Postat av: Brygg

Haha, livet är hårt gumman! Får tro på dig men svårt att tro att en dammsugare bara delar sig i tusen bitar ;)

2009-10-13 @ 18:29:59
URL: http://osdphoto.se
Postat av: Amanda

Det är sant, den bara föll ihop en dag när jag skulle trycka på startknappen! :O

2009-10-13 @ 20:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0