Flicka & Pojke

Igår kväll var jag och simma längder i Krokomsbadhus (haha). Var riktigt härligt! Karro drog med mig dit, och man tackar väl inte nej när det bara kostar 20kr att få plaska och basta? :)

Eftersom att jag var ledig även idag så blev det till att tvätta och storstäda. Jag & Simon. Vi är riktiga sambosar måste jag säga. Jag kommer ihåg när jag och Simon bestämde för att flytta ihop, och mamma sa att vi skulle då bli sambos. Jag, sambo?? 18 år och sambo. Uscha jag tyckte väl egentligen inte riktigt om tanken att bli kallad sambo. Det känns så. . . 30+. Jag vill ju vara flicka och han pojke. Men nu stormtrivs jag med det! :) (Förutom när jag hittar hans strumpor exat ööööööverallt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0