Jag försöker faktiskt inte ens

Igår kvälls var jag och Simon på bio. Vi såg Flickan som lekte med elden, riktigt bra! Bättre än ettan enligt mig :)

Idag hann jag inte mer än att vakna och fara på jobbet. Gillat inte sånt! Jobbet flöt på om man ska bortse från 5 puckon som var, ja, puckon. Orka inte gå in på detalj eller berätta i huvudtaget, men puckon var dom i alla fall. Nya tag i morgon!

I morgonbitti kl.11 ska jag och Simon iväg och fota oss i studio. Fick det i 18års present, och vi har inte lyckats boka förens nu. Vet inte alls vad jag ska ha på mig eller hur håret ska vara, och det känns som det är 100 saker som ska göras innan jag går och lägger mig!

Ta bort nagelack
Lägga på nytt
Noppa ögonbryna
Bestämma vad jag ska ha på mig
Diska

... sen var det nog inget mer. Men det känns nog så jobbigt att fixa naglarna. Blä. Är ju som sagt sämst på att måla naglar. Diska får nog bli i morgon, orkar verkligen inte just nu. Tycker inte den är den första prioriteringen nu heller.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur får du till hjärtan i bloggen?? Det enda ja kan e <3 men dom blir ju inga hjärtan..:(

2009-10-09 @ 02:58:10
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0