What's happening?!

Tjohoooo fotningen idag gick ju suvuränt. Blev en massa skratta, man kan ju inte hålla sig när fotografen säger gång på gång " jaaa men det häär blir ju jättebra. Åh så mysigt. Åh så mysigt" Detta sa hon när tröjorna for ;) Så nakna kramar framför kamreran blev det, och det känns som att bilderna blev toppen. Hoppas jag på i alla fall. Nu är det bara och vänta tills på onsdag.

Blev mysfika på stan 2gånger med Simon, först frukost på Tehuset och sen blev det mysfika på Wedemarks :) En toppen dag helt enkelt. Och tro det eller ej, men jag tyckte det var ganska skönt på jobbet idag. Jag liksom nästan längtade tills jag skulle få sätta mig i kassan och prata med kunder. What's happening?!




Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad roligt :D berätta mera! Jag har funderat på att göra det, men jag vet inte.. hur var det, vad fick man göra, skulle man vara fin i håret/sminket osv? Berätta :D

2009-10-10 @ 20:54:42
URL: http://mongoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0