Att lura sig själv

Nu sitter jag hemma hos min pappa och väntar på att jag ska bli trött.
Bestämde mig för att åka hit upp idag innan jag ska åka till mamma i morgon. Kände att jag ville vara hos min käre fader lite eftersom att vi träffas allt för sällan, vilket jag tycker är mitt fel! Men det blir väl så när man blir äldre? Eller det ska jag väl kanske inte skylla på, men om jag säger såhär, vi bor ju 11mil ifrån varandra så det det kanske inte är så konstigt att jag inte kan träffa varken han eller mamma dagligen. Men nu är jag här i alla fall :)

Blev Gina idag... I alla fall. Jag hade bestämt mig för att inte gå även fast jag inte skulle jobba. Jag tycker inte om att känna den där stressen och trängseln bland allt folk då man ska shoppa kläder, så jag tänkte det var lika bra att skita i det. Men så blev det i alla fall av någon konstig anledning. Köpte inget, så jag är riktigt stolt över mig själv :)

Nu ska jag kolla till min lilla farm som bara växer och växer! Och jag ligger en nivå längre fram än Simon. Det är det viktigaste ;)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha haha älskar att läsa din blogg! Men det kan jag väl inte skriva varje dag...? Men bara så du vet så hänger jag med och läser dina tankar/upplevelser varje dag. För du vet, fast jag inte är hos dig fysiskt alla dagar så är du hos mig i tanken! Sov gott min älskade unge ; ). Puss & kram mammi.

Ps längtar tills du kommer och det gör Ronja oxå, så det så!

2009-09-25 @ 01:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0