Den ryska frun

Har nyss vaknat. Hade riktigt många bra drömmar denna natt! (Till skillnad från många andra nätter). Tyvärr fanns inte den där spegeln som jag trodde jag hade fått i drömmen. Det var en liten besvikelse då jag vakna upp kan jag säga. Den finns nämligen i verkligheten och tro det eller ej, men den finns på RUSTA! Och faktiskt, den är suuuupersnygg!!! & billig ;) Endast 399:-, kan det bli billgare för en sån spegel? Därför jag tjatar om den här spegeln är för att det är en stor helkroppsspegel och det är precis vad jag är ute efter. Vill antingen ha den i hallen eller göra den fin i vardagsrummet/matsalen.

Bilden är tagen i Finland för 2,5år sedan. Jag hoppas på ännu en sådan resa i Vår.

Föresten, jag är hos min pappa uppe i Duved :) Stanna här tills på Söndag.
Ni vet, ledig helg ;)

Kommentarer
Postat av: Linis :)

Ååååh, vad jag saknar dig min lilla sötfis!

2009-09-12 @ 18:53:09
URL: http://liinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0