Det sega inlägget

Är hemma efter en helg i Huså! Har varit på dop och träffat massa folk. Lill-tjejen döptes ju :)
Ronja Mathilda Joline :) ( Bilder kommer snart! :) Som sagt så blev jag Gudmor tillsammans med Karoline, känns lite fränt. Men såklart kommer vi vara mer som storasystrar, och jag tror inte det hade varit någon skillnad på om vi inte skulle vara Gudmödrar eller inte. Vi skulle ändå älska henne och stötta henne lika mycket för de :)

Idag köpte jag ett par fake Uggs på Scorett! Jag är sisodär 6år efter! Men dom säljs ju fortfarande så varför inte? ;)


Kommentarer
Postat av: Anja

Hej! Vad kul att höra från dig :) Hmm.. Hotell i London är alltid svårt,eftersom att det är en så dyr stad i allmänhet. Men i området kring Bayswater finns en massa jättemysiga hotell, det är gångavstånd till city och Hyde Park och inte så jättedyrt. Vill ni bo på vandrarhem mitt i smeten på Piccadilly Circus så finns Piccadilly Hostel, men det är inte särskilt fräscht. Bara billigt och bästa läget i hela stan! Där får ni dessutom antagligen dela rum med några också.

Så jag tycker att ni ska satsa på något trevligt hotell i Bayswater, det är bäst. Antagligen vill Simon ha ett säkert rum att kunna låsa in dator och kameror i!



När kommer ni? Vi måste ju försöka ses då nånting!!! Puss

2009-09-28 @ 23:11:12
URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0