Det tjocka inlägget

Idag bestämde jag mig för att göda mina lår gick därför och köpte mig chips med dipp. Är inte de ganska bra gödning för att få låren större? Sen när jag kom ut från macken med allt i händerna kom jag på att det kanske är bättre att träna låren... Smart! I vilket fall som helst ville jag tröstäta lite chips. Kände mig lite nere under några timmar idag och då finns det inget bättre än att få stoppa i sig massa gott nermyst i sitt täcke och kolla på en bra film. Sen fick det vara färdigtröstat, så jag åkte hem till Karro och blev bjuden på kycklingsallad med massa goa tillbehör!

Appropå större lår kan jag berätta hur min drömkropp ser ut! :)
Fylliga lår, putig fyllig rumpa, höfter, mjuk mage och normal stora bröst :) Ideal kroppen är alltså Beyonce :)
Så detta betyder att jag absolut inte är rädd för att gå upp lite i vikt! Dessto mer fett, dessto mer kropp = mer att ta i :) Så var inte rädd för lite hull flickor! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0