Sliten (?) men glad ändå

Det första jag får höra när jag kommer till jobbet är " Va du ser sliten ut! " Tack och återigen TACK Per! För det är ju vad man vill höra när man kommer till jobbet. Sen fick jag höra att jag bara såg trött ut. Lite bättre i alla fall.

Nu har jag och Per bestämt att vi SKA HA personalfest! Och vi tycker att det ska vara ett tema på festen. Det kommer att bli grejer de!

Har skaffat mig en farm på facebook. Ni vet FarmVille :)  Nu väntar jag bara på att mina grödor ska växa så jag kan sälja och plantera nytt! Det här ska tydligen vara ett bra tidsfördriv enligt Veckorevyn, och det kan jag väl tycka :)





Kommentarer
Postat av: lisen

MÄÄÄH. kan ni inte vänta med personalfesten till 12-18 oktober för då är jag hemma?! ;) eller göra entill då?! :)

2009-09-21 @ 21:06:34
URL: http://lisabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0