När känner du dig som mest osexig?

I intervjuer frågar dom ofta (ja det beror ju förstås på vad man läser) när man känner sig som sexigast. Men inte allt för ofta när man känner sig som mest osexig. Jag tänkte gå mot strömmen och svara på min egna fråga "När känner du dig som mest osexig" Svaret är enkelt : När jag badar! Alltså när jag badar på badhus eller utomhus. Inget smink, håret ligger slickat efter ansiktet, kroppen är blek och man känner sig så totalt ofräsch. Var nämligen och bada på Storsjöbadet idag, vilket fick mig att känna och tänka på detta. Det är tur man har en pojkvän som inte håller med en om det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

På badhuset tycker jag att det är lugnt! Värst är på morgonen med dålig andedräkt, inget smink eller utsmetat smink, håret ser för jävligt ut... Då är det som värst för mig!

Det är tur att vi har barn för då hinner vi inte ligga o kramas på morgonen och jag slipper känna mig så där riktigt osexig, hahaha!

2009-09-10 @ 15:22:31
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0