Pappa & Jag

Är man helt galen om man tänker försöka byta bort ett arbetspass för att få gå på Gina Tricos premiär öppning då det är 20% på torsdag? Jag funderar skarpt på att göra de! Gina är min affär, finns ingen affär som tillfredställer mig så mycket som den. Och dum i huvudet var man som inte sökte. Men jag ska söka ändå :)

Har nyss komit hem efter att ha varit på stan med pappa och Karro. Blev en lunch på Tacobaren och senare blev det en stadsvandring. Ica Maxi fick finbesök idag också, av mig och pappa såklart :) Nu får jag se vad som händer, har ju en halvsjukling här hemma så då kan inte så mycket hända antar jag.

Kommentarer
Postat av: sara

Haha, sviker du traktören? ;)

Här är bloggen till en av dom som boken handlar om och dog för ett tag sen.

http://mittlivsabina74.blogspot.com/

Läste den varje dag och den är så hemsk!!!

2009-09-19 @ 18:24:03
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0