Prinsessan Madelene & Josef Fritzl

Yeeeeey, nu har jag jobbat klart för 2dagar!

Igår gick jag in till min tadläkare för att boka tid för en undersökning (eftersom att jag fyller 20 nästa år och måste då börja betala). Självklart tror ju jag att det bara är att boka men så var det inte, eftersom att jag redan varit hos dom i år. Men då jag sa att jag hade ont i mina nedre tänder och var rädd för att det var visdomständerna som tryckte på sa hon att hon skulle kolla hur hon skulle göra, och ringa tillbaka då hon hade pratat med min tandläkare. Så hon ringde mig idag och sa att dom egentligen inte brukade ta in en och samma person mer än 1 gång per år, MEN hon gjorde ett undantag för mig eftersom att det var ju jag, sa hon ( "okej?? missuppfatta mig inte fröken tandsköterska, men jag är varken prinsessan Madelene eller Josef Fritzl så jag kan varken stämma dig eller eller skada dig) Men lite speciell känner jag mig ;) Men hon är ju så gulligulligull måste jag säga! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0