Amanda & Simon. . . och så Josh Hartnett såklart!

Jag förstår inte. Jag har jobbat hela dagen, Simon har varit ledig... Hur kommer det då sig att jag är vaken medans Simon sovit sedan 2 timmar tillbaka? Är det så att han vilat så mycket att det blivit för mycket och gett den motsatta effekten mot pigg, vilket man tycker han borde vara? Ja, inte vet jag. Här sitter jag i alla fall och är en smula rastlös.


Men för att fördriva min tid tills jag blir trött drömmer jag om denna man!
Han är Guds mästerverk!


Kommentarer
Postat av: lisa

även att jag såg en film igår som han är med i, satt och dregglade hela tiden.. HET

2009-09-06 @ 04:01:55
Postat av: Anonym

Haha va fränt!!! Men bara så du vet så e han redan min........... han har varit min sedan jag var 12år ;)

HET HET HET!!!

2009-09-06 @ 12:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0