"Det är inte lätt att inte vara självisk då man inte vet vad man vill"

Just nu är jag hungrig & arg. Jag tror jag ser ett sammanhang...
Jag är arg på tv:en, Simon, mig själv och på alltihop. Jag är inte lätt att ha att göra med då jag är såhär. Så är det bara. Stackars Simon. Nej det är inge synd om han föresten. Det är synd om mig som måste sitta här hemma alldeles själv och vara arg. Då kokar man ju bara. Man måste ju få ut det på någotvis... Så därför sitter jag här och skriver... kom jag precis framtill (Y)

I övermorgon (onsdag) ska vi fotografera oss på jobbet. Vi ska ha bilder på oss allihopa som hänger uppe i butiken! Även fast jag bara ska jobba två månader till efter nyöppningen av butiken, så fick jag vara med ändå. Sen ska jag plocka ner bilden på mig. Som ett minne typ. Hehe.

Nu ska jag diska. För det hade inte Simon gjort (fast jag bad han göra de i morse). Hmmmmmmmmmmmmmm....

Jag är arg. Så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0