Som jag sa innan så har dagen varit riktigt bra! Tänk vad skön en lyckad dag kan vara! Har varit med Daniela och gjort stan. Handla en snygg halsduk/skarf och ett par snygga mönstrade tajts samt klänningen som jag visa innan! Var tre riktigt lyckade köp! Men framförallt klänningen :) Sen var vi och luncha med mamma, lillasyster Ronja och Dennis på Wedemarks. Ronja har blivit helt tokig i grädde, hon skriker som en galning då hon vill ha mer. Nästan så man skäms över henne. Haha! Lillskiten :)
Snart ska jag diska lite och fara in till stan med Simon för att möta upp Jonas. Blir middag och planera inför tågluffen. Woohoo!
Daniela & Jag åt glass då vi vänta på bussen. Sommarens nyheter dessutom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0