Min kräkpåsk

Okej, jag kanske ska ta och uppdatera lite.

Åkte hem till mamma och Dennis i torsdags efter jobbet. Blev en tacomiddag (och jag som äälskar tacos) mmmums! I fredags var det bara jag som ville fiska så jag fick ge mig ut på sjön själv. Men vad gör man inte, man kunde ju vinna 30 000 :- !! Sen kom Simon och gjorde mig sällskap. Men han var inget vidare sällskap, han satt bara och sucka och stöna. Det var ju lite för kallt för den mannen. Humf. Vann inga pengar, så 180 kronor i sjön. (Hehe den var bra va? ;)  I lördags åkte vi skoter till Anjan, toppen väder = toppendag. Nästan i alla fall. Började att spy när vi väl var framme. Och sen var min påsk förstörd. Men den var mer bra än dålig så det var ganska lugnt ändå :)

Nu ska jag krypa ner i sänge och kolla på "Äntligen midsommar!".





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0