Nu måste jag stressa!!!

Hej hej hej!

Igår jobba jag som sagt 10-20.15. Alltid så skönt när man är klar efter såna pass :) Åkte hem till Simons mormor och morfar för att äta middag. Trevligt trevligt. När vi kom hem var jag så trött så jag städa badkaret och gick och la mig. Att städa badkaret en lördagskväll kanske inte det roligaste man kan göra. Men det vart ett litet ryck.
Nu ska jag snart cykla iväg till jobbet som börjar 11. Slutar även idag 20.15. Jag tycker att om man jobbar både lördag och söndag kan man lika gärna jobba hela dagen:) Dessutom vill jag ha extra mycket pengar den här månaden eftersom att jag får den här lönen då jag ska åka ner till Skåne. Man vill ju kunna shoppa lite i alla fall ;)

God morgon föresten!

Kommentarer
Postat av: Karro

Faan vilken snygging, har du numret till henne? ; )

2010-04-18 @ 19:42:34
URL: http://enblektblondinstankar.blogg.se/
Postat av: Linis :)

Ååååh, jaaa! Då vill vi shoppa! :) Jag skaaa skärpa mig med bloggen Amanda, det kommer kanske ett inlägg idag :)

2010-04-20 @ 09:53:25
URL: http://liinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0