Rensat plånboken

Woho vilken dag! Har ont i magen för jag tror jag handla lite föör mycket. Känns inge bra, samtidigt så vill jag ju ha allt jag köpte... så då går det ju inte att göra så mycket. Haha.
Just nu sitter jag och segar vid datorn fullt påklädd för fest, typ. Skulle träffa lite folk men nu verkar det inte som det blir något. Men vi får se vad som händer. För jag är riktigt riktigt sugen på att göra någonting!
Såhär ser en liten bit av min fina tröj/klänning ut som jag köpte idag och har på mig nu!

Kommentarer
Postat av: Daniela

ååh, vilken fin!! Vadå blev det inget igår? :(

2010-04-24 @ 20:32:56
URL: http://daeni.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Det kan vara den snyggaste tröjan som jag någonsin har sett! Älskar ankare!:D

2010-05-03 @ 17:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0