April April

Men åååh. (Hur många inlägg har jag börjat argt nu?). Har trott att inlägget som jag skrev för kanske en timme sen var upplagt, men d et gjorde den inte. Det är precis som att jag inte skulle ha suttit här vid datorn och skrivit det. Fan. wfsg'dfbgdjgnj!!!! Såja, nu har jag fått dampa loss lite.


Klockan ringde 6.40 eftersom att det är tvättdags idag, men vi sov till 8 och gick och tvätta då istället. Gick ju bra ändå. Det är fasen inte lätt att vara morgontrött. Sen gick vi på stan samt fika med Simons morbror Johan och hans sambo Susanne. Är så otroligt roligt, för Johan och Simon är så lika varandra. I sättet och utsidan. Man skulle kunna tro att Simon är Johans son. Det roligaste är att det verkligen känns som att jag och Simon är det mindre paret av Johan och Susanne. Parsmässigt så är vi väldigt lik varandra. Det kommer jag ihåg att Simons mormor sa till oss första gången jag träffa henne.


Middagen är klar tills Simon kommer hem. Blir kycklingsallad med baugetter.
Kan knappt hålla mig. Dom dagar som jag är lediga brukar jag i vanliga fall äta innan Simon, eftersom att han slutar 21. Men eftersom att jag verkligen vill äta tillsammans med han ikväll väntar jag. Sen tycker jag om att äta samtidigt som jag ser ett bra program = Desperate! DET ÄR IKVÄLL DET ÄR IKVÄLL!! TJOOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0