Vad händer?

Just nu håller jag på att bli tokig! Fan så arg jag är! Under en vecka så har jag tre program som jag måste se! Svenska Hollywoodsfruar, Desperate & Andra Avenyn. (Andra Avenyn ser jag dock på webtv), men i tisdags då jag tryckte på 5:an för att se Despreate så var det ingen Desperate, utan något annat skit. Tokig blev jag! Fatta ju ingenting! Vet fortfarande inte varför det inte gick. Någon som vet? Och så nu, så skulle jag kolla på Svenska Hollywoodfruar, men ICKE att det går! Fan fan fan! Jag som längtat! Istället går Legally Blond som dom har visat tusen gånger redan! Det är någon från ovan som verkligen inte tycker om mig. Det vet jag.

Jag tror man kan kalla mig beroende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0