A för Amanda

Men hallå!
Tvätten var blöt nät vi tog upp den, för vi sov bort 2timmar av tvättiden så den hann inte torka. Tyvärr. Efter de blev det en mysig frukost. Älskar när vi tar tid till att äta frukost med varandra. Annars tar vi bara någon macka själv och kollar på tv eller något. Trist! Kom för en stund sen hem från ett Dans Arobic pass! Sjukt skoj men hjääälp så jobbigt! Mina kinder bara blomma upp och svetten bara rann. Den efterlängtade bastun blev inte av kan jag säga! Hehe.

Och vet ni, jag överskattar alltid mig själv när det gäller att träna (ni kommer väl ihåg St: loppet jag skrev om i sommras). Jag tänkte nämligen springa lite på löpbandet inna jag skulle ner i lokalen och dansa. Yea right att jag hade orkat att dansa sen, så jobbigt som det var! Haha nu vet jag att jag INTE kan springa innan ett danspass. puh.



Mysfrukosten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0