En Dunderstädningen av ett Dunderteam!

Yes då var våran dunderstädning klar! Dunderstädning = Man gör det jäkligt fort, och jäkligt bra! Sen ska det helst vara på natten också. Blev ingen städning igår som det skulle ha blivit utan det blev idag. Mamma och Ronja kommer på besök i morgon så det blev bara till att städa. Man jobbar bäst under press ni vet ;) Jag & Simon är ett jäkligt bra team när vi städar. Antingen diskar någon berget eller så städar den andra resten av lägenheten! Berget tar längst tid och är tråkigast, vilket säger en hel del om hur det är att städa själva lägenheten, alltså otroligt lätt och helt okej!

Idag sluta jag 17.30 på jobbet och efter de gick jag och Karro iväg och träna. Blev inte så länge för jag hade glömt en sko hemma (grrh!) Så jag blev utan skor. Jag skämdes när jag kom in i gymlokalen med strumpor. Att komma med bara strumpor till ett gym får en att känna sig OCH SE UT SOM en skolelev som aldrig brukar träna...! 1. Nej precis, jag är ingen skolelev! 2. Okej jag brukar inte träna...MEN JAG ÄGER FAKTISKT ETT PAR GYMPASKOR!!!  Detta relaterade till att jag endast stanna kvar i ca 30min.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0