En piercing i frukten

Igår när jag skulle fylla på frukten på jobbet fastna jag med min navelpiercing i en utav låderna.
Jag förstår egentligen inte hur jag lyckades eftersom att jag först har ett linne och sen en skjorta på de. Egentligen så förstår jag, men på samma gång inte. De mesta av frukten ligger i plastlådor med massor av hål så när jag lyfte upp en låda i maghöjd och sen skulle ställa ner den på vagnen så var liksom pluppen i ett av hålen... En panik känsla spred sig i hela kroppen. "Ånej tänk om jag slet ut den och det kommer att tokblöda och det bara är ett enda stort hål kvar" Jag var snabb på att se om det hade gått bra och tack och lov hade det gjort det. Pust. Nu ska jag köra utan piercing på jobbet... tror jag ;)

ps. ikväll kör jag och Simon våran kvälls/natt-turbostädning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0