Gud vart är min tur?

Måndag igen då. Söndagen vart en slappdag. Precis vad jag behövde efter 7dagars jobbande. Yes, jag säger det ingen för jag behöver lite medlidande, hihi. Var med pappa och systeryster hela dagen igår, och jag älskar när vi umgås! Tycker ju så hemskt mycket om min pappa. Ja Karro för den delen med, och SÅKLART mamma och Ronja också. Men nu var det ju pappa vi prata om, eller hur! :)
Blev middag hemma hos Simons gulliga mormor och morfar igår också! Brukar som vara Söndagsmiddag där. Det ska jag också ha med mina barn och barnbarn när jag blir gammal. Traditionell Söndagsmiddag :)
Idag så jobba jag igen, men det var lugnt och fint. Fördrev tiden ganska bra genom att vara på golvet och packa upp varor. Det tycker jag om. För då kan man filosofera. Var föresten och träna (alldeles själv) innan jobbet ! Jag blir alltid så stolt när jag tar mig iväg på egen hand! Men, som vanligt har jag ju otur. (För det är ju faktiskt mig jag pratar om). Efter en sjukt svettig träning så tänkte jag att jag skulle duscha och basta i godan ro och köpa mig en sallad innan jobbet skulle börja. MEN ingen handduk fanns i väskan. För jag hade inte packat ner någon... såklart! Var bara till och åka hem och duscha och skita i den där jäkla salladen! Varför tycker inte Gud om mig? ... Eller jag vet föresten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0