Hejsansvejsan-inlägg

Nu är jag hemma i Lugnvik igen. Känns skönt samtidigt som det är lite trist. Tycker om att vara hemma hos mamma! Tycker om när det är mycket folk runt omkring mig :) Idag var jag och Emmy ute och gick. Var kallt så vi gick bara en liten runda. Det kan vara skönt om man varit inne mycket, och kanske välbehövligt också! Var och hämta ut en tröja på macken, men vet inte om jag ska behålla den... Men jag tror det ;)
Nu mår jag toppen föresten! Har inte haft ont i magen på heeela dagen, TOPPEN! Och pigg känner jag mig också. Vila gör susen! Mouaha! Och vet ni, idag är det LÖÖÖÖÖÖN♥

Ganska trist inlägg men jag kände att jag ville uppdatera lite... och säga hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0