Iphonen är den bästa uppfiningen i världen!

YES, FÖR ER SOM HAR MIG SOM VÄN PÅ FACEBOOK HAR NOG REDAN SETT ATT JAG LIGGER PÅ SJUKHUS! OBS. INGET ALLVARLIGT VAD VI VET:) ALLT BÖRJADE MED ATT JAG MÅDDE LITE ILLA SOM SENARE GICK ÖVER TILL MAGSMÄRTOR SOM STARTA VID NAVELN. JAG SPYDDE, DOMNA BORT I FINGRAR OCH FÖTTER (PGA ATT JAG HYPERVÄNTILERADE), SVIMMA OCH FICK KRAMPER. SÅ DEN LILLA AMBULANSBILEN FICK KÖRA IVÄG TILL LILLA HUSÅ MITT I NATTEN EN LÖRDAGSNATT FÖR ATT HÄMTA UPP LILLA MIG. DET ÄR FÖRSTA GÅNGEN JAG ÅKER AMBULANS OCH FÖRSTA GÅNGEN SOM JAG HAMNAR PÅ SJUKHUS + MITT FÖRSTA DROPP. NI KANSKE FÖRSTÅR VAD JAG KÄNDE DÅ, PANIK!!! NU ÄR ALLLT BÄTTRE, MEN HAR KÄNT MIG GANSKA "PUMSI". Förhoppningsvis får jag åka hem i morgon, är ganska säker:) Men titta, jag kan ju skriva med liten text på iphonen nu! jippi!!! Vet inte hur de gick till...Aja, ni får ta mina inlägg från iphonen lite som det är! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0