Måndag Måndag Måndag - visst älskar vi Måndagar?

Hallå! Träningsvärken sitter kvar ännu, såklart! Det var många kunder som skulle ha snus igår och jag tappa extra mycket grejer på golvet av någon anledning. Jag insåg även att det var skönare att stå upp än att sitta, det blev inte en sån stor chock när jag skulle göra någonting då! Gud vad jag lider!

Igår tacka jag ja till ett till pass denna vecka och idag tacka jag ja till ett till. Detta leder till att min vecka ser ut såhär;

Mån: 15-20.15
Tis: 15-20.15
Ons: 16-20.15
Tor: 11-17.30
Fre: 16-20.15
Lör: (?) -20.15

Men jag är glad, även om det känns lite tungt. Det måste jag erkänna! Men pengar gör mig glad :)


Förövrigt så är min kusin i Egypten nu och bor i något stooort slott! Ja det ser faktiskt ut som ett slott :)
... Nej jag är inte alls avundsjuk....


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Vi slår på henne när hon kommer hem...inte för att vi är avundsjuka...bara för att

2010-02-01 @ 16:45:40
URL: http://irisgoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0