Pengar rullar in, det går bra nu!

Heeeeeeeej!!!!!
Finns inte så mycket att skriva. Känns som att när man jobbar finns det aldrig något att skriva om. Och eftersom att jag jobbat varje eftermiddag sen i lördags så blir det bara jobb jobb jobb. Och det är väl inte så jäkla roligt att läsa om, speciellt eftersom att det inte händer så mycket på jobbet. Eller jo det gör det, det finns många roliga kunder :)


Igår var jag föresten på arbetssamtal på jobbet. Och jag  vart så lycklig när jag hörde att dom tyckte om mig och att jag jobba bra! Tänk att det kan betyda så mycket att höra sånt ! :) Sen sa dom en sak som gjorde att jag växte inombords! Jag blev stooooooooooor som ett hus! Happy ! Känns även otroligt skönt att få berätta hur jag planerat och tänkt med min framtid framöver! Och jag tror att min plan som jag haft i huvudet går igenom ;)


Det kommande halvåret:
* Februari, Mars, April, Maj, Juni - JOBBA JOBBA JOBBA = PENGAR PENGAR PENGAR
* Juni - Jobba månaden ut, sen sluta.
* Juli- TÅGLUFFA I EN MÅNAD I EUROPA
* Augusti- Förhoppningsvis vara hund-au pair i Spaninen eller bara vara hemma med familjen ELLER resa. Men jag kommer inte ha så mycket pengar den månaden så inget är bestämt. Det enda jag vet är att jag är leeeedig!!
* Augusti/September- Flytta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0