070110

Jag fattar inte varför jag utsätter mig själv för att titta på bilder då folk är utomlands. De solar, badar, gör massa roliga äventyr och ser ut att ha allmänt sjukt härligt! Jag blir så gröööön av avundsjuka att jag håller på och spricker! Varför får inte jag ligga på standen och glassa? Varför måste jag sitta här hemma och frysa :( Huva ibland är det bara så orättvist! Men men, eftersom att jag, Simon och Jonas ska tågluffa i sommar så får jag försöka hålla mig och se framemot ett 30dagars äventyr istället :) Men det är svårt i den kalla kylan. Och jag är så sjuuuukt nära att bara ta min lilla väska och sticka själv någonstans, hehe.

Förresten så fick jag en superhuvudvärk som ledde till illamående igår hemma hos Simons mormor och morfar. Så när jag kom hem gick jag och spyde och sen var det klart. Yesbox! Fast huvudvärken var kvar så jag hade otroligt svårt att somna. Men det värsta var att när jag vakna 06.00 så hade huvudvärken inte gett med sig så jag fick ringa och sjukanmäla mig på jobbet, eftersom att jag skulle börja 07.30. Fyfen.

Nej nu ska jag nog handla kläder på H&Ms hemsida och sen göra en liten lista på vad jag ska köpa på IKEA i morgon.


Måste bara visa hur tuff Ronja blev i kläderna som jag köpte på Nelly i måndags! En röd skarf och en härlig 70-tals dress! När jag får barn ska jag klä dom i härliga 70-tals kläder! :) Brunt, orange och rött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0