En lång och härlig dag

Hej, min dag börja tidigt idag!
Klockan ringde 08.00 (men jag snooza en halvtimme, såklart ;) . Vid 9 tiden bar det av in mot stan för mitt första Body Pump pass någonsin!  Och vet ni det var skitskoj, fast grymt jobbigt! Lite halvkass musik tycker jag att det var, fanns ingen "kämpar-känsla" i låtarna alls. Lite trist. Sen gick jag och Karro på stan för att kolla efter bla. en present till Simon samt fika, för det var vi ju värda efter den hårda träningen ;)

Annars har jag fixat lite här hemma, satt upp ett draperi i hallen, super snyggt och välbehövligt! Innan var det ett onödigt utrymme som var fult. Allt som man inte visste vart man skulle göra av la man där. Men nu har vi våran dammsugare och Simons alla kameragrejer där, som dessutom slipper synas :) Låter kanske stökigt? Men icke.



Kommentarer
Postat av: Karro

Va bra det blev med drapperiet! =)

2010-01-31 @ 11:38:10
URL: http://enblektblondinstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0