En sleten kvinna...

Är så otroligt trött och sliten efter badet! Allt bubblande och bastande gör mig helt svimfärdig! Blev middag på Tacobaren men fy så äckligt det har blivit där! (Fast det har väl aldrig varit speciellt gott). Föresten så sa gubben åt mig innan jag gick "Meen tycker du att det är bra att slänga såhär mycket mat? Och all gurka! Va?!" Jag vart helt chockad, och sen blev jag arg! Jag har betalat 90kr för mat som inte ens var god, tog bara en portion men palla inte äta upp det pga av att jag tyckte det var smaklöst och äckligt och så får jag "skäll" för att jag inte ätit upp min mat! Är jag hemma eller är jag på en "restaurang" ? Tycker inte att man säger så åt sina gäster, speciellt inte när det är buffé och man betalt för det! Men äsch, nu ska jag sluta lägga energi på de. För jag tänker inte gå dit något mer!
Ikväll blir det "Luftslottet som sprängdes". Jag älskar att gå på bio :)

Kommentarer
Postat av: Lina :)

Men fy vilken oförskämd människa, stäm dem!

Åh, den är verkligen jättebra, och det är så mysigt att gå på bio. Jag har också sett just den på bio :)

2010-01-16 @ 22:42:24
URL: http://liinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0