Fredagskväll i Huså

Mitt i all beslutångesten så hamna jag i alla fall hemma hos mamma. Så får det bli hos pappa i veckan eller då det blivit mildare ute. Men det är jobbigt när man vill vara med alla på samma gång! Helst av allt skulle jag vilja att min fredagskväll såg ut såhär; Myskväll i min & Simons lägenhet framför Let´s Dance, hela the familio ska vara med och alla ska sova över (hur nu det skulle gå) och mitt i allt det dära så kräver jag en liten detalj, mammas gamla byrå som jag ska få göra i ordning och ha hemma ska stå i ett hörn som jag kan få slipa och måla på då jag känner för att bryta av med lite kreaktivitet!:) Massa ljus och godis är såklart ett måste för att göra fredagen till fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0