Hjärtan i massor



Efter som att min så kallade pojkvän vägrar att lämna flygplatsen ( ni vet Clooney) så har jag suttit och haft lite mys med mig själv. Har suttit och tuggat på en mango, ätit kvällsmackor och te samt chocklad och "kakhjärtan". Fasen så mysigt! För första gången på länge så har jag njutit av att vara hemma själv! Fast nu kan han ju få komma hem, för han har varit borta i 8timmar nu... Jag har verkligen hittat mupparnas MUPP!

Sprang in en sväng på jobbet efter att jag kommit hem ifrån pappa. En liten Carre92 satt i kassan med sin ny IPHONE! Jag som har tänkt på en sån ett tag kände på en gång " jäklar klart jag ska ha en liten svart mackapär" Allt kändes liksom så självklart när jag såg den i hennes hand! I morgon kanske jag har en liten bebis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0