Ingen dag utan ljus

Jahopp, så har hela dagen gått. Den liksom bara gick sin väg. Och jag såg aldrig när den kom kan man säga. För jag har legat i sängen exakt hela dagen och drog inte upp persienernna heller. Jag har väl förberett mig hela dagen för jobbet i morgon kan man säga. Ska jobba mån-tor denna vecka så jag är supernöjd! :) Samtidigt är jag lite trött, för jag vill bara komma bort och få vara i värmen ett litet tag. Känna att man slutat skolan eller hur man ska säga. Dom flesta gör något nytt, men jag är liksom kvar i allt som jag var innan. Samma lägenhet, samma jobb, typ samma vardag. Jag vill göra något nytt och känna en liten förändring. Shit hör ni, jag vill ha förändring ! Nej men hörreni, att vara borta ett litet tag skulle vara skönt  :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0