Ronjas första bad i en pool

Eftersom att min beslutångest fortsatte in mot nästa dag, alltså i dag, så åkte jag hem till stan igen :) Så nu har jag hunnit varit med mamma en kväll och en dag, fikat med pappa och senare åkt hem för att vara med Simon.

Igår kväll hade jag och mamma en lång och mysig pratstund,vilket alltid uppskattas:)

Idag fick jag sovmorgon, vilket var ganska mysigt. Sov i mammas gamla flickrum (eftersom att mamma och hennes sambo köpte morfars hus förra sommaren). Nu är det visserligen ett kontor, men det spelar ju ingen roll :) Senare mot dagen så åkte jag, mamma och Ronja in till Holiday Club i Åre för att bada. Ronja var väldigt lycklig men dock ganska försiktig då hon fick bada i den lilla "baby-poolen". Senare kom pappa in för att göra oss sällskap i fikat som vi tog. Mysigt! :)

Tycker jag hunnit fått ut ganska mycket av min helg ändå! Det går om man vill. På något konstigt vis.






Kommentarer
Postat av: sara

Åå, vad söt hon är :)

2010-01-10 @ 09:51:16
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Amanda

Visst är hon! Hon är så otroligt glad jämt oxå :)

2010-01-10 @ 10:14:24
Postat av: Karro

Åh jag hade också velat vara där och badat med goknulen! Tänk vad roligt när hon blir äldre och åker iväg och badar själv med oss? =)

2010-01-10 @ 15:17:51
Postat av: Amanda

Ja det var synd att du inte var med! Men tänk vad roligt när vi tar med henne själv och badar! :D

2010-01-10 @ 16:03:29
Postat av: carriz

Åååh hon är så himla gullig. Man vill bara krama om henne och pussa på kinderna hehe. Hoppas allt är bra med dig amanda. :)

2010-01-11 @ 16:46:37
URL: http://carolinegrinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0