Stressigt på lediga dagar

Godmorgon!
I natt städade jag och Simon lägenheten. Vi Börja vid 01.00 och var klar ca 02.00. Vi två är verkligen nattmänniskor. Vi äter på natten till och med. Nästan! Egentligen är det inte så konstigt att det blir som det blir. För båda jobbar kväll och kommer hem sent. Så middagen blir såklart sen då också. Vilket leder till att man är uppe lite längre och sover lite längre... Ganska logiskt tycker jag !

Idag har jag supermycket att göra:
- Hämta mitt gymkort på Gold´s
- Följa med Simon och handla kläder
- Hämta ut min Iphone och installera och fixa
- Storhandla

Allt det här ska vi hinna med innan Simon börjar jobbet kl 15.45


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0