Varma kinder

Jag lyckades med allt jag skulle göra idag. Iphonen fanns dock inte inne, men nu är den beställd i alla fall :)
Simon är lite avis för att jag kommer få en nyare modell än han. Mouaha! Hårt liv!
Sen var jag och köpte mig en rosa morgonrock och en söt stickad tröja från Åhlens. Känns skönt att få en egen morgonrock eftersom att jag går och lånar Simons hela tiden. Och eftersom att han är ganska mycket större än mig så måste jag alltid vika upp ärmarna. Men nu hörreni så slipper jag de !

Sitter och kollar på Guldbaggen just nu, tycker att det är så himla mysigt att sitta och titta på en massa kändisar i fina kläder när dom tar emot pris :)

Kommentarer
Postat av: c to the

HEJJA iPHONE! DU FÅR DÖPA DIN MED, SÅ KAN VÅRA FÅ TRÄFFAS OCH GOOOSA!

2010-01-26 @ 08:24:21
URL: http://carre92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0